Wednesday, October 6, 2010

Jadi Agen Pengedar Kami

Assalamualaikum.. 
Salam Ukhuwah.. 

Kepada saudara-saudara yang ingin menjana pendapatan lebih, kami mempelawa saudara-saudara menjadi agen barang-barang kami. Mari kita berkerja sama menyebarkan yang baik. 
Kami berniaga sambil beramal. Untung dapat, akhirat dapat. Tolong diri sendiri dan tolong orang lain. Inilah rahsia kami berjaya dalam perniagaan ini.

Lihatlah harga kami.. Bandingkan dengan harga pasaran. Harga yang kami tawarkan adalah HARGA MURAH, HARGA RUNTUH dan HARGA BORONG.. 


Bukan kami hendak menjatuhkan peniaga-peniaga lain, tetapi memang kami mendapatkan barang-barang kami dengan harga murah. Tidak tergamak kami menjual sesuatu yang bermanfaat daripada ayat-ayat Allah dengan harga yang begitu tinggi. 

Perlu diketahui, kami mendapat harga murah sebab kami berhubung dengan penerbit langsung dan kami adalah pembekal al-Quran Terjemahan Perkata Terawal di Malaysia. 2 tahun lebih kami menjualnya secara langsung. Alhamdulillah kami telah berjaya menjualnya 5000 naskah lebih.Sekarang kami hadir secara online untuk meluaskan lagi pasaran kami dan membantu saudara-saudara lain yang berminat menambah pendapatan.  

Selama 2 tahun lebih kami berniaga, Alhamdulillah kami telah berjaya membantu puluhan agen kami menambah pendapatan mereka. Di antara mereka ada yang memperoleh ribuan ringgit dalam sebulan dengan berkerjasama dengan kami. Maka pada kesempatan ini, kami mengucapkan jutaan terima kasih kepada agen-agen kami yang berkerja sama menjayakan program "Berniaga dan Beramal" dan "Mendidik Ummah dekat dengan al-Quran."

Tunggu apalagi.. Jika saudara berminat mengikuti langkah mereka yang berjaya, kami dengan senang hati membantu saudara. Kami menyediakan harga istimewa bagi agen-agen pengedar barangan kami. 

Sila hubungi kami segera melalui 
email dukkanonline@gmail.com atau
 talian +6012-9075769

Dari kami

No comments:

Post a Comment